2017/05/06

Áprilisi termés

Az az igazság, ha könyvvásárlásról van szó, rám mindig lehet számítani. És azt is bizton állíthatom, ha rajtam múlna a kiadók sorsa, akkor tuti nem halnának éhen, merthogy imádok könyveket venni. Ennek a jó szokásomnak hála ebben a hónapban is sok újdonság került hozzám, szám szerint 7 darab.... És ha tudnátok, hogy mennyiről mondtam le, szem előtt tartva azt a szomorú tényt, hogy sem időm, sem kedvem nem nagyon volt mostanában olvasgatni. Amit őszintén sajnálok, mert lételemem az olvasás, de számomra is érthetetlen okok miatt egyszerűen nem kívántam semmit az elmúlt pár hétben. Inkább különböző tévésorozatokkal mulattam az időm - melyeket finoman szólva is orrba szájba nyomattam -, mivelhogy bennük találtam meg azt a szórakozást és pihentető kikapcsolódást, amit eddig a könyvek nyújtottak számomra.

De még mielőtt igazán kétségbe eshettem volna ezen szörnyű helyzet állandósulásán, próbaként kezembe vettem egy komolyabb érzelmi lenyomat nélküli, amolyan "könnyen átfolyós" YA könyvet, amely úgy tűnik megfelelőnek bizonyul e borzalmas nyavalya gyógyításában. De, hogy melyik könyvről van szó, azt egyelőre nem árulom el, mert ha minden igaz, akkor úgyis születik róla majd egy rövidke kis bejegyzés.

De visszatérve a májusi beszerzéseimhez, a fent látható kupacból csak egy könyvet sikerült elolvasnom, az pedig a Tükör, ​index, kuplung c. regény, amely - csak hogy a témánál maradjak - kissé gáz volt. Ám a mazochista énemnek hála nem adtam fel a küzdelmet, hanem végig rágtam magam rajta. Szerencsére nem volt túl hosszú és annyira fájdalmas sem, de tény, hogy teljesen mást vártam, mint amit kaptam, amiért meglehetősen rossz szájízzel csuktam be a könyvet.

Na de nem búslakodom, mert rengeteg meglehetősen ígéretes és elég régóta vágyott kötetre tettem szert. Olyanokra, mint például A fogadott lány, vagy A boldogság megkísértése, vagy a Maxim kiadó két szuper jónak tűnő újdonságára az Üdvözöljük Night Vale-ben! és a 40 ősz, a Gyorsan elhadarom és A hazugságok könyvéről már nem is beszélve.

Szóval mivel lelkesedésből nincs hiány, így májusra sok-sok olvasást tervezek, meg aztán van egy-két előrendelésem is, amit juhujuj, de nagyon várok már. Listákat pedig szokásomhoz híven továbbra sem gyártok, azt olvasok, amihez épp kedvem szottyan, illetve az e havi fiaskó ellenére is továbbra is erősen bízok a megérzéseimben.

Szóval olvasásra fel!

1 megjegyzés:

  1. Nagyon impozáns ez a kupac, kívánom, hogy találj azért benne jó olvasmányokat! Fiaskók mindig vannak, utána majd jobban értékeljük a jobb könyveket :)

    VálaszTörlés