2017/12/17

VCS 2018: Újratöltve - Mert várólistát csökkenteni jó.... lenne.

Az idei évből ugyan kimaradtam, jövőre azonban úgy döntöttem, hogy ha törik, ha szakad, mindenképp várólistát fogok csökkentek. Igaz, hogy eddig az összes (2011-től kezdődően... bezony ám) ez irányú próbálkozásaim kudarcba fulladtak, na de majd most. (Igen. Tudom. Mindig ugyanezt mondom.) 
Igazából nem sokat szöszmötöltem a mostani lista összeállításával, mert rengeteg régi olvasatlan könyvem hever itthon a polcokon. Amire próbáltam odafigyelni, hogy legyen benne egy kis romantika, kaland és izgalom, no meg egy kis rettegés. Aztán legyen benne egy sorozat első, és egy másiknak pedig a második része. Egy családregény és egy kis fantasy, szóval elég vegyes a felhozatal, ezért is bízom abban, hogy 2018-ban tuti sikerül mindet el is olvasnom.

A játék háziasszonya - mint mindig - most is Lobo. A játékszabályokról részletesen pedig itt olvashattok
Íme a kiválasztottak.
         1.       Kathleen Tessaro: Ritka kincsek
         2.       Naomi Novik: Rengeteg
         3.       Lindsey Kelk: Egy koszorúslánynaplója  
         4.       Danielle Paige: A Gonosz ébredése
         5.       Mary E. Pearson: Az árulás csókja  
         6.       Tracey Garvis Graves: Kötelék  
         7.       Robin Hobb: Az orgyilkos tanítványa
         8.       Angela Marsons: Elfojtott sikoly
         9.       Nicholas Evans: Semper fortis
         11.   Susan Kay: Fantom
         12.   Renée Rosen: Babaarc

5 megjegyzés:

  1. Nekem kétszer egymás után sikerült, de az utolsónál azt mondtam elég volt!!! Azt olvasok amit akarok. ;-) És nem érdekel mekkora a várólistám.
    Egyébként nagyon jó listád van, néhány nekem is ott figyel a polcomon, csak el kellene olvasni...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én már ott tartok, hogy irtóra frusztrál, hogy még egyszer sem tudtam megcsinálni, úgyhogy jövőre úgy döntöttem, hogy most már tényleg ráfekszem a témára. Aztán, ha túl leszek rajta szerintem meg/lenyugszom majd, de most még egyelőre kicsit idegesít a dolog. :)))

      Törlés
  2. Tudom, hogy nem kell annyira komolyan venni meg játék meg minden, de én az ilyesmiben nem szívesen veszek részt.

    A Köteléket olvastam, és bár nem rajongok a romantikusért, azt mondhatom, tetszett. A Dash és Lilyt most olvasom, nem rossz, helyenként kimondottan jó, de kicsit többet vagy mást vártam. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én úgy vagyok vele, hogy csak egyszer… csak egyszer végre végig tudjam csinálni.:)
      A Kötelékről egyébként én is rengeteg jót olvastam már, nagyon rég tervezem, hogy olvasni fogom. Januárban meg szerintem a Dash és Lily-vel fogok kezdeni, úgy tervezem, hogy az lesz az első olvasmányom a listáról. :)

      Törlés
  3. A Kötelék nagyon tetszett. A Babaarcban csalódtam, kicsit többet vártam volna tőle. A fantomot most olvasom, bár már hosszú ideje, de jó a könyv. :)

    VálaszTörlés